Nurul Sayang Kamu: SUMPAH SAYA GELI DENGAN ISTERI SAYA!

SUMPAH SAYA GELI DENGAN ISTERI SAYA!


Tengah duk google info tentang shaklee, entah macam mana terkeluar pulak cerita pasal satu kisah rumahtangga dekat google ni. Silap taip kot tadi. Haha. Nak search lain, keluar lain.


Takpela. Abaikan.

Tapi jariku laju je pergi klik kat link tu nak baca jugak. ðŸ˜‚ Antara perenggan yang menarik perhatian aku berbunyi begini :

"Saya letih-letih bawa moto, mengantuk dan hampir-hampir kemalangan tapi dia pula, bila saya balik dia yang cakap penat, saya tengok Facebook banyak je dia pos itu ini, gambar makanan la dan macam-macam."

"Saya rasa pening memikirnya bila saya ajak bersama dia kata tak larat, nanti saya kahwin lagi satu dia marah pula. Dia setakat jaga rumah dan anak-anak je yang semua tiga orang, seorang tiga tahun, seorang 2 tahun dan seorang enam bulan."

"Bengang pun ada bila malam dia terus je tidur, saya ni dia tidak layan ke apa ke, bila esok saya pergi kerja saya tak makan sarapan dia buat akan 'touching' bagai, "adoii, apa la kena dengan dia ni, tak faham ke apa?"

"Kadang-kadang saya rasa malas nak balik rumah bila tengok rumah bersepah, tengok dia pun bau bawang, anak-anak bau wangi, dia pula tak reti nak urus diri sendiri, urus anak pandai pulak kan? urus diri sendiri tak boleh?"

-------------------------------------------------------------------------

Allah. Geram rasanya. Cuba try test suami jadi surirumah macam mana. Takyah lama. Sehari pun cukup. Tengok penat ke tak penat. Mampu ke tak mampu. Hihi.

Bila jadi situasi macamni, first thing first kenalah cari solusi. Suami kenelah put your effort nak bagi isteri awak tu cantik berseri, cergas bertenaga sepanjang hari!

Jangan risau, SET KECANTIKAN SHAKLEE kan adaaa! Hehehe.


Isteri penat, tak larat nak layan awak sebab ape? Sebab takde tenaga. Hormon tak berapa nak cantik. So, consume ESP dengan konsisten, InsyaAllah isteri awak lebih bertenaga, tak penat, tak lesu. ESP bagus jugak untuk tingkatkan fungsi hormon wanita.💪💪💪

Isteri busuk, bau bawang, tak reti urus diri, tak cantik, muda lagi tapi dah nampak tua, tu semua sebab apa? Kurang Vitamin E & Vitamin C dalam badan. Vitamin C boleh buat kulit isteri awak cantik, gebu, flawless. Jerawat degil taknak dengar cakap pun boleh kecut. Vitamin E boleh lambatkan penuaan, kedut kedut kat muka pun segan nak bertandang.

Lepas consume SET KECANTIKAN SHAKLEE ni kau masih nak kahwin lain? Kau memang tak bersyukur. ðŸ˜†ðŸ˜†ðŸ˜†


Regards,

Nurul
011-26120912
Your Shaklee Independent Distributor
Instagram : supplementstory
"Cergas jelita bersama saiyaaa!"

#sayajualshaklee

0 ORANG KRITIK: